A keresőmarketing azon tevékenységek, eszközök és szolgáltatások összessége, amelyeknek a célja, hogy a keresőket használó érdeklődők eljussanak honlapunkra és látogatókká, majd ügyfelekké váljanak.
A keresőkben megjelenhetünk az organikus találatok között, illetve a szponzorált hirdetői felületen attól függően, hogy milyen keresőmarketing eszközt választunk.
Az organikus, azaz normál találati lista élére keresőoptimalizált weboldallal kerülhetünk, ehhez szükséges a keresőoptimalizálás. A keresőmarketing többi eszköze a magas konverziót, illetve a fizetett online hirdetések biztosítják.
Sikeres keresőmarketing előfeltétele a keresőoptimalizált weblap megléte. Ebből következik, hogy a keresőoptimalizáció és a keresőmarketing egymásra épül.
A weboldalt és az online reklámkampányokat mindig az adott piaci verseny erősségének megfelelően alakítjuk ki, ehhez szükséges a felmérések végzése.
Ahhoz, hogy online piaci helyzetünk fél év után is megmaradjon, szükséges a folytonos utógondozás. Az analitikus keresőmarketing feladata a fentiek biztosítása.
PPC kampányokat a kattintás alapú hirdetésekkel azonosítják. A PPC hirdetési formák valójában a keresőmarketing eszközök egyike, bár tény hogy jelentős szerepet töltenek be az online reklámpiacon.
Legnépszerűbb a Google AdWords hirdetési program illetve a nagy látogatószámú szakmai oldalak.
A látogatók többsége ma már internetes keresőket használ arra, hogy megtalálja az őket érdeklő weboldalakat.
Ezen belül is a keresők több mint 70%-a mobiltelefonról internetezik. Ezért fontos a responsive weboldal felépítése és a responsive design!
Mi megtervezzük honlapod, a kampányaidat és az online megjelenésed minden lépését, hogy sikeres lehess.
Tedd meg az első lépést az ismertség felé!
Tel.: +36 20 985 7489