• Profi Weboldal készítés Országosan
    Google optimalizálás - WEB marketing
  • Rendszergazda szolgáltatás - PC szervíz
    Helyszíni Számítógép javítás - Adatmentés

Webmarketing, Keresőmarketing!

Népszerűsítsd weboldaladat az Interneten!

A keresőmarketing azon tevékenységek, eszközök és szolgáltatások összessége, amelyeknek a célja, hogy a keresőket használó érdeklődők eljussanak honlapunkra és látogatókká, majd ügyfelekké váljanak.

A keresőkben megjelenhetünk az organikus találatok között, illetve a szponzorált hirdetői felületen attól függően, hogy milyen keresőmarketing eszközt választunk.
Az organikus, azaz normál találati lista élére keresőoptimalizált weboldallal kerülhetünk, ehhez szükséges a keresőoptimalizálás. A keresőmarketing többi eszköze a magas konverziót, illetve a fizetett online hirdetések biztosítják.

Sikeres keresőmarketing előfeltétele a keresőoptimalizált weblap megléte. Ebből következik, hogy a keresőoptimalizáció és a keresőmarketing egymásra épül.

  • A honlap optimalizáltsága biztosítja, hogy a weboldal jó pozíciókat érjen el a keresőkben több száz, a weblap témájában releváns kulcsszóra.
  • A keresők igényei szerint technikailag felépített honlapot marketing szempontok szerint is ki kell alakítani a magas konverzió érdekében.
  • A honlapunk látogatottságát kattintás alapú hirdetésekkel tudjuk növelni. Amennyiben a reklámokat pontosan célozzuk, a marketing büdzsét hatékonyan használhatjuk fel.
  • A Google AdWords hirdetési rendszer felületei közül - szöveges, képes, videó hirdetések - minden ügyfelünk számára az ideális reklámfajtát választjuk ki.
  • A hatékony keresőmarketing részét képezi a tematikus blogok megírása, szakmai cikkek online megjelenítése.

A weboldalt és az online reklámkampányokat mindig az adott piaci verseny erősségének megfelelően alakítjuk ki, ehhez szükséges a felmérések végzése.
Ahhoz, hogy online piaci helyzetünk fél év után is megmaradjon, szükséges a folytonos utógondozás. Az analitikus keresőmarketing feladata a fentiek biztosítása.

PPC kampányokat a kattintás alapú hirdetésekkel azonosítják. A PPC hirdetési formák valójában a keresőmarketing eszközök egyike, bár tény hogy jelentős szerepet töltenek be az online reklámpiacon.
Legnépszerűbb a Google AdWords hirdetési program illetve a nagy látogatószámú szakmai oldalak.

A látogatók többsége ma már internetes keresőket használ arra, hogy megtalálja az őket érdeklő weboldalakat.
Ezen belül is a keresők több mint 70%-a mobiltelefonról internetezik. Ezért fontos a responsive weboldal felépítése és a responsive design!

Mi megtervezzük honlapod, a kampányaidat és az online megjelenésed minden lépését, hogy sikeres lehess. Tedd meg az első lépést az ismertség felé!